I'm fucking famous

Svar till ERKAN Fröjd heh, som frågade om jag är känd nu. Självklart så är jag känd nu!!

Vaknade klockan 7.00 helt död. Nej, ganska pigg faktiskt. Fixade mig och åt till och med frukost! Mitt tåg går 8.28, sen kommer tåget fram 8.48, då ska Sonja och jag stressa till bussen som går 8.52. Det blir riktigt illa om vi inte hinner och jag lägger skulden på mig då, för jag tror att vi kommer hinna. 

Dagens outfit är;
Jeans från Gina Tricot
Klocka Stockholm
Shirt från Sebago
Skor Vagabond 

Kanske blir roligare om det kommer bilder på det istället. Men orkar inte nu! Håll utkik senare på dagen, kommer världens roligaste klipp, yes.
Men nu måste jag dra mig mot skolan, ha det!


ph; weheartit



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0