Felicia Wrote This

Som vanligt då, man börjar med hej. Hej på er!

Nu har jag gjort en liten egen blogg. Designen är inte jag som gjort, men den kommer jag bara ha för stunden. Kommer byta så småning om.
Just nu har jag hållit på med bloggen och suttit vid Facebook, som vanligt det också.
Åh jag är verkligen beroende av Facebook och det är inte okej, jag skulle inte klara mig en endaste dag utan att veta vad som händer i omvärlden, haha. Men det är jag nog inte ensam om?

Tänkte berätta också att jag har en underbar häst som heter Miranda IX som är 9år, men jag kommer inte skriva så mycket om henne här. För jag har en annan blogg, ''hästblogg'', där skriver jag om Miranda!

Det här blir ett kort inlägg, för jag ska plugga nu. Duktig Felicia.
Ska berätta mer om skolan jag går på, vad jag gör på dagarna/helgerna och lite andra saker.

Puss

Hur underbar är inte den här låten och musikvideon?♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0